Eksempel på lejlighed

Eksempel på en af vores seks lejligheder: 3-værelses lejlighed på 65 m2

OBS! Andelen her er solgt og vi har i øjeblikket ikke en ledig andel.

Vil du bo i et bofællesskab, hvor der både er plads til privatliv og fællesskab, hvor vi prøver at leve bæredygtigt og vil du bo på landet, men tæt på byen? Så læs mere. Lejligheden her er dog solgt.

Om lejligheden

Lejligheden er på 65 m2 og består af et stort og lyst køkken-alrum, to værelser, entré, badeværelse og hems. Lejligheden ligger i en nyopført bygning i ét plan med 2 lejligheder, hvoraf denne er den ene. Indgangsdøren er i vestgavlen, og der er udgang til gården mod syd, hvor der kan blive den skønneste terasse, samt en udgang mod nord, hvor der også kan blive en terasse. Lejligheden er bygget af bæredygtige materialer såsom træ og lerpuds på murstensvægge.

Fællesfaciliter

I flytter ind i jeres egen lejlighed, men i lige så høj grad flytter I ind i et bofællesskab med en lang række fællesfaciliter. Vi deler blandt meget andet kummefrysere, vaskemaskiner, stort tørreskur, delebil og deleelcykler, pulterkammer og et stort fællekøkken med en industriopvaskemaskine. Så der er meget, du ikke behøver sætte plads af til i din lejlighed.

Vi har en stor have, sø og gårdsplads. Der er er også ledig jord til dig, der gerne vil have din egen have/køkkenhave. Vi har en stor græsplæne, høns, urtehave, æbletræer og bærhave.

Hvem vi søger

Til lejligheden søger vi nye beboere, som også drømmer om et godt og bæredygtigt liv i fællesskab med andre. Vi er glade for mangfoldighed, vi diskuterer og deler vores indtryk og holdninger, og prøver hele tiden at leve mere bæredygtigt.

Indflytning
Indflytningsdatoen kan vi aftale nærmere. Du kan tidligst flytte ind 1. december 2021 og senest den 1. april 2022.

Husleje og køb af andele

Husleje: Brutto 6.792 kr. per måned. Huslejen er inklusiv al drift, såsom vand, varme og el.

Der er et årligt rentefradrag, så huslejen er reelt endnu billigere.

Hertil kommer et månedligt bidrag til administration/gaver/aviser på 150 kr. per voksen + 100 kr. for internet per lejlighed + kost afhængigt af antal beboere i lejligheden (1750 kr. per voksen og 800 kr. per barn).

Indskud/depositum: 20.376 kr.

Køb af andele: 24.000 kr.

Du kan læse mere om økonomi, andele, indskud mm. i dokumentet, du finder i inket nederst her på siden.

Hvordan ansøger jeg?

Update: Andelen er solgt, så vi har lukket for ansøgninger.

Trin 1: Ring eller skriv en sms, så kan vi aftale, at du kan komme på rundvisning på Baungaard.

Trin 2: Hvis du har lyst til at flytte ind efter rundvisningen, sender du os en kort, skriftlig ansøgning.

Trin 3: Et par ansøgere kommer på besøg, besøger os fem familier på skift og til sidst spiser aftensmad eller kage sammen.

Trin 4: Ansøgeren beslutter, om vedkommende stadig er interesseret i at flytte ind og vi beslutter, hvem vi sælger andelen til.

Lejligheden er solgt.

nyt